BLÅKLOCKANSSTUTERI

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Carina Brandt - 13 maj 2014 13:08

I morse när jag skickat iväg Linn till skolan så satte jag mej vid datorn & loggade in på facebook & det första jag får se är detta kortet    


 


Zorry hade blivit pappa igen inatt & även denna gången blev det en skäck & ett STO      (jag & lisa som skålar med en fågel eller hur lisa ?     )


Hittills så står det nu 1-1 ang sto & hingst (levande) men det står 0-2 ang skäckar   


Jag blir så imponerad att Zorry lämnar så många skäckar efter sej, undrar just hur står % skäckar han har lämnat ? ja många skäckar är det iaf vilket jag tycker är så¨ofantligt roligt. Visst denna gången så var ju mamman skäck också MEN man kommer ju ändå inte ifrån att Zorry har ett finger emd i spelet endå    


Det är 2 ston till som ska föla nu i maj e honom & jag väntar med stor spänning med ägarna på vad som komma skall, önskar iaf ägarna varmt LYCKA TILL med dom kommande fölningarna    


Återkommer här om någon dag igen, nu har det helt plötsligt blivit roligt & uppdatera här igen   

Ovido - Quiz & Flashcards