BLÅKLOCKANSSTUTERI

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Carina Brandt - 11 juli 2014 14:15

Nu är det klart Zinzano är inte min längre lillekillen charmade den nya familjen så pass så dom bestämde sej för att behålla honom och INGEN är gladare än jag för detta fantastiska hem som jag fick sälja honom till    Önskar att man finge sälja alla sina avkommor till sånna här hästkunniga människor, jag önskar er alla i familjen ett VARMT LYCKA TILL med lilla Zinzano    kommerförbi & pussar på honom när vi har vägarna förbi   


Nu är det som sagt bara Tiora som söker nytt hem, men jag har ingen som helst bråska med att hitat ett nytt hem till henne jag väntar så gärna tills "rätt" hem dyker upp....


Idag blir Victoria 3 veckor & hon är bara så vacker i mina ögon, en liten näpen tjej som får ens hjärta & banka lite extra    


Jag skulle ju som sagt INTE betäcka mera på några år nu det hade jag ju BESTÄMT mej för, men jag kan ändå inte låta bli & kolla på hingst till Fiona inför nästa sommar, iof så är väl hingstvalet ganska så lätt då mitt hjärta klappar extra mkt för en röd skimmel kille men han bor så långt bort från mej & jag vet inte hur jag ska lösa transporten till honom, men men den dagen den sorgen. Det är precis som att man bara MÅSTE ha nånting & se fram emot & planera inför ja ja man e väl som man är, men jag tror att kombinationen Fiona & Snobbe skulle kunna slå väl ut   


I morgon kommer att bli den absolut värsta dagen i hela mitt 47 åriga liv, vi ska då begrava våran så högt älskade lilla mamma, jag fattar INTE hur jag ska ta mej genom begravningen tur att jag har mina underbara syskon & syskonbarn samt mina fantastiska vänner som har stöttat mej genom detta, utan ert stöd hade jag inte fixat detta   



Ovido - Quiz & Flashcards