BLÅKLOCKANSSTUTERI

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Carina Brandt - 19 december 2014 16:31

                                             


Ja nu är det inte många dagar kvar tills tomten kommer, roligt för alla barn så klart men för min del så känns det som att det kvittar om han kommer eller inte...


Ser att några har börjat & skriva "årskrönika" men jag vet inte om jag kommer att göra det iår eller inte, tycker mest att mitt år har bestått av lessamheter, sjukdom, värk, m.m & vad är det att skriva om ?


Nej nu blickar jag framåt istället mot 2015 och hoppas att detta året ska föra med sej mer glädje & lycka & att jag själv får må bättre än vad jag gjort detta året.


Tänkte skriva lite om mina tankar/funderingar inför 2015 i ett annat inlägg här så ni som vill följa mej & mina hästar får gärna titta in här snart igen. Med lite tur så kanske jag kan sammanfatta 2014 också några positiva saker har ju skett iaf, jag fick ju 2 fina väl skapta föl & bara det ger en ju en massa lycka & glädje....


En annan som verkligen skänker mej MASSOR av kärlek & glädje är min underbara fina "ums ums"      

Detta kortet är taget på min storebrors fäbod i sommras då hon gick där & hade det toppenbra..


                                  


På återseende.............





Ovido - Quiz & Flashcards