BLÅKLOCKANSSTUTERI

Direktlänk till inlägg 3 januari 2015

Årets första inlägg....

Av Carina Brandt - 3 januari 2015 10:55

God fortsättning på det nya året kära blogg läsare...


Jaha ett nytt år igen, undrar om 2015 ska gå lika fort som 2014 ? hoppas verkligen inte det förra året tycker jag bara rusade iväg...


Nytt år betyder ju att djuren blir ett år äldre (hemska tanke)


* Almnäs Erotica Gårdens Drottning 23 år och still going strong


* Zorry Rs 419 Gårdens Konung 18 år mattes allt   


* Almnäs L´Oreal (Bella) 15 år Gårdens busfrö


* Blåklockans Dream Of My Heart (Fiona) 8 år Mattes älskade vän


* Dalsgårds Bellami 19 år Gårdens nippertippa men genomsnäll från topp till tå


* Tiora 2 år Bäjbisarnas lektant en uppgift hon tar på allra största allvar


* Victoria 1 år kan inte vara möjligt kommer alltid att förbli mattes bäbis


* Zultan 1 år mattes drömföl, ett föl som jag längtar e att få se växa upp


Utlånade ston:


* Amitza 19 år tagen ur avel,, går nu som ridponny hos mina underbara vänner i Falun


* Lyktans Penny 11 år går som ridponny hos mina underbara vänner i Falun


* Molly 10 år Min trognaste & käraste vän


* Missan 19 år en katt som vet sitt stora värde & utnyttjar det till MAX

Ja att vi sen själva också blir ett år äldre ja det hör inte hit för det vill jag inte tänka på   


Jag har så smått börjat & spåna på lite planer inför 2015 men dessa berättar jag om i ett annat inlägg här i bloggen, måste klura mera först   


Nu ska jag bege mej ut i det vackra "vår/sommar" vädret som råder plusgrader & nästan gröna gräsmattor var det vintern som kom till oss i December mån tro ? önskar ju mej så klart en tidig vår med massor av SOL   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Brandt - 23 januari 2018 14:40

Busväder ute igen & vad passar då bättre än att uppdatera hemsidan igen       Några minus grader & snö som faller & kraftig blåst på det med andra ord inte alls roligt att vistas ute idag. Hästarna gillar vädret dom busar & leker & springer i sin...

Av Carina Brandt - 16 januari 2018 15:55

   Tittut    Tyckte det var så roligt att skriva i bloggen igår så vi kör idag igen, bäst att passa på medans man är sjuk....   Det har ju hänt lite med Zorry´s avkommor under 2017 så jag tänkte berätta lite om dom i lite olika blogginlägg här ...

Av Carina Brandt - 15 januari 2018 14:43


    Hallååå finns det någon kvar som tittar in här fortfarande ??      Bloggen har legat vilande i snart ett år, inte på grund av brist på uppdaterande & saknad av lust att uppdatera nej då lusten att skriva här har funnits men orken & energin at...

Av Carina Brandt - 11 februari 2017 19:32

Ett tag sedan sist, men det är väldigt lungt här just nu.   Idag har vi vinkat av Zibell    som flyttar hem till sin ägare Sara Berlin, jag önskar Sara & Zibell all lycka i framtiden vad dom nu än hittar på      Just nu ropar Bella efter sin ...

Av Carina Brandt - 22 januari 2017 15:56

Som jag skrev i förra inlägget så skulle det komma en tjej till Zorry för att kolla igenom honom och förhoppningsvis finna felet på vad som spökar med honom. Tjejen som jag anlitat heter Li Johansson hade hört så mkt bra om henne och bara positiva ...

Skapa flashcards