BLÅKLOCKANSSTUTERI

Direktlänk till inlägg 29 december 2015

Ett sista inlägg av året 2015

Av Carina Brandt - 29 december 2015 21:13

Om jag har några bloggläsare kvar på min sida så tänkte jag göra er glada med att skriva några rader till er så här dom sista dagarna av 2015.


Finns igentligen inte så mkt att berätta sen sist jag skrev här, man gör i stort sett samma sak med hästarna varje dag så det blir liksom inget "nytt"


Dandi busungen har fått lite "vila" i träningen, inte pga att hon varit jobbig eller så, nej tvärtom det är min kropp som protesterar hej vilt så jag har medvetet inte  jobbat med någon av hästarna på ett tag nu. Men jag hoppas att jag snart ska må bättre så vi kan fortsätta jag & BUS dandi   



 


 


En morgon när jag kom ut till hagen så var Victoria så snäll så hon berättade för sin matte att hon hade "glömt" att sätta på strömmen på kvällen innan.


   


Som sagt det är bara 2 dagar kvar av året 2015 & jag ser tillbaka på detta år som ett blandat år med både glädje & en hel del sorg (sjukdomar inom familjen) men jag hoppas att det nya året 2016 ska ge oss mycket glädje istället. Känner att det inte finns så mkt att skriva om det gågna året, utan jag blickar nu bara framåt.   


Våren/sommaren 2016 tar jag återigen emot ston till Zorry så välkommen att boka ditt sto   


Avslutar detta inlägget med en bild på min gammla katt Missan som fyller 20 år nu efter nyår, hon är pigg & allert & håller bra hull trots sin höga ålder, hon har även iår lyckats & riva omkull julgranen i jakt på dom roliga kulorna som hängde lite här & där i granen   


 


Sist men inte minst vill jag önska er alla ett GOTT NYTT ÅR var nu rädda om varann & skjut INGA raketer eller smällare utan TÄNK på alla djur som fasar för detta & som är LIVRÄDDA för dessa smällare. 


                                                










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Brandt - 23 januari 2018 14:40

Busväder ute igen & vad passar då bättre än att uppdatera hemsidan igen       Några minus grader & snö som faller & kraftig blåst på det med andra ord inte alls roligt att vistas ute idag. Hästarna gillar vädret dom busar & leker & springer i sin...

Av Carina Brandt - 16 januari 2018 15:55

   Tittut    Tyckte det var så roligt att skriva i bloggen igår så vi kör idag igen, bäst att passa på medans man är sjuk....   Det har ju hänt lite med Zorry´s avkommor under 2017 så jag tänkte berätta lite om dom i lite olika blogginlägg här ...

Av Carina Brandt - 15 januari 2018 14:43


    Hallååå finns det någon kvar som tittar in här fortfarande ??      Bloggen har legat vilande i snart ett år, inte på grund av brist på uppdaterande & saknad av lust att uppdatera nej då lusten att skriva här har funnits men orken & energin at...

Av Carina Brandt - 11 februari 2017 19:32

Ett tag sedan sist, men det är väldigt lungt här just nu.   Idag har vi vinkat av Zibell    som flyttar hem till sin ägare Sara Berlin, jag önskar Sara & Zibell all lycka i framtiden vad dom nu än hittar på      Just nu ropar Bella efter sin ...

Av Carina Brandt - 22 januari 2017 15:56

Som jag skrev i förra inlägget så skulle det komma en tjej till Zorry för att kolla igenom honom och förhoppningsvis finna felet på vad som spökar med honom. Tjejen som jag anlitat heter Li Johansson hade hört så mkt bra om henne och bara positiva ...

Skapa flashcards