BLÅKLOCKANSSTUTERI

Alla inlägg den 23 januari 2018

Av Carina Brandt - 23 januari 2018 14:40

Busväder ute igen & vad passar då bättre än att uppdatera hemsidan igen    

 

Några minus grader & snö som faller & kraftig blåst på det med andra ord inte alls roligt att vistas ute idag. Hästarna gillar vädret dom busar & leker & springer i sina upptrampade stigar som dom lyckats att göra. Vi har så mycket snö denna vinter så hästarna har fått ploga sej genom snön för att göra sej vägar i hagen.

 

Jag ska inte klaga då jag i många år önskat mej en "riktig" vinter & nu har jag äntlige fått det, så jag njuter faktiskt till fullo av denna årstiden just nu.

 

Sibbelins Zibell föddes ju här & flyttade ju hem till ägaren Sara Berlin i februari ifjol. Sommaren 2017 så visades hon på utställning domare var Annika Stringård.

Zibell belönades med klass I & 38 p fördelat   7 7 7 8 9 

Känns väldigt spännande att följa detta vackra sto dom kommande åren, ett sto jag hoppas ska ge Sara många fina stunder i utställningsringen framöver lycka till....

 

Några bilder från utställningen i Söderhamn. Korten ägs av Sara Berlin.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards