BLÅKLOCKANSSTUTERI

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Carina Brandt - 3 juli 2014 14:01

Länge sen sist men även detta inlägget blir kortfattat då varken orken eller tiden finns för att skriva här just nu....


Hästarna mår bara bra på sina beten..


Som dom flesta vet så fölade Fiona ett stoföl på midsommaraftonen ett jättefint fuxföl..Dock så är vi lite osäkra vem som är pappan till henne, Fiona gick först med Kölnäs Qlerense och senare med Wilfred p.g.a vissa omständigheter, så nu måste vi DNA kolla lilla Victoria för & veta vem som är pappan. Igentligen så spelar det mej mindre roll för jag gillar dom båda väldigt mkt MEN mitt    har ju ALLTID klappat lite extra för Qlerense så jaaa skulle nog bli extra glad om det var/är han som är pappan....


Erotica är betäckt men brunstar nu om så nu har jag bestämt mej en gång för alla att NU räcker det med fölningar för hennes del, nu får hon gå i pension & bara leva  livets glada dagar dom sista åren hon får nu ist fostra sina barnbarn vilket hon kommer att fixa galant...


Zorry sköter sin uppgift med betäckningsstona galant, ett sto har redan åkt hem & med i den transporten åkte även Miona så nu har jag ytterligare en häst mindre, känns superbra att Miona fick komma till just detta hemmet, ett bättre hem kunde jag inte hitta till henne, hon blir så väl omhändertagen där....Varmt lycka till emd henne Sussi & P-A   


Tiora däremot är återigen till salu då det inte blev något med den andra tjejen, så söker någon ett välstammat sto så hör bara av er.... Bra & långvarigt hem är viktigare än priset.....


Detat får vara allt för denna gången....

Ovido - Quiz & Flashcards