BLÅKLOCKANSSTUTERI

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Carina Brandt - 8 juli 2015 14:15

För en tid sedan så hade jag besök av min storebror samt min storasyster & vi besökte så klart hästarna & med sej hade dom morötter & hårt bröd vilket så klart uppskattades av dom alla fyrbenta.


Som sagt hästarna älskar min storebror för en liten stund   


 


Våran fina Bella ( Almnäs L´Oreal ) och min storasyster


 



Tar inte detta på allvar med att det är SLUT på godiset tigger endå   


 


Min älskade fina Fiona dennna hästen ligger mej så oerhört varmt om hjärtat   


 


Sen denna lilla skitungen Victoria, så kelen & underbar   


 


 


Min storebror & Victoria tar ett "snack" om vad dom ska hitta på för roligt när hon kommer upp till fäbodvallen. Kanske vankas det morötter även där uppe ? vem vet   


 


Sist men inte minst så lägger jag in ett kort på min "livsnjutare" Erotica   


 




Ovido - Quiz & Flashcards